Güzel Ramen Arayışları

       RAMEN ARIYORUM RAMEN !!

Bugünlerde güzel ramen arayışlarındayım. Bunun nedeni dramalar. Çok fazla yemek yiyorlar insanın canı çekiyor dolayısıyla.Bende ramene benzer ne  bulursam sepete atıyorum ama sonuç yine dram yine dram...Ya ramenin tadı gerçekten bize uygun değil yada henüz güzel bir tane bulamadım.Şimdi size alıp tattığım ramene benzer şeyleri gösterip yorumlayacağım.

İlk olarak ramen bulamamıştım o yüzden Makarneks ile başladım.

           MAKARNEKS ( Tavuk Aromalı )


Makarneks adınadan da belli olduğu üzere bir erişte. Peki tadı nasıl diye sorarsanız ilk olarak tavuk aromalısını denemiştim. Tadı evet çok fena değil ama çok da güzel değil kokuları biraz fazla ağır ama tavuk sevenler için güzel olabilir. Makarneks in iyi yanı değişik bir yağı yok birde bana biraz tuzsuz gelmişti piştikten sonra üstüne tuz ilave edebilirsiniz. Suyunu süzün bunun suyu içilecek tarzdan değil daha katı ve yoğundur.


Buda yapılmış hali.( Fotoğraf çekildikten sonra maydonoz atıldı.)
Birde önemli bir ayrıntı daha Makarneks domuz yağı içermez. O yüzden gönül rahatlığıyla yiyebilirsiniz.
Çoğu marketlerde bulunur. Mantarlısı ve dometeslisi de güzeldir önerilir.

Kalori Dağılımı: %42g yağ 
                              %49g karb 
                              %8,5g protein

                                            INDOMIE

 Hazır Noodle diye geçiyor. Sebzelisini yedim ama sebzeden eser yoktu.Tadı acıydı yani acı biberi 

kaliteliymiş yaktı geçirdi.İçinde yağı var açarken parmağıma o yağ değdi ve 2 gün o kadar yıkadığım halde geçmedi yani açarken dikkatli olun sonra yağ isteğe göre konuluyormuş bende birazını koydum kötü değildi yenilebilir ama fazla bir şey beklememek lazım.Genel olarak tadı güzeldi. Körilisiyle aralarında pek bir fark yok.
A-101 de satılıyor tüm şubelerinde bulabilirsiniz.

Domuz Yağı Yoktur.

Buda pişmiş hali gördüğünüz gibi kıvırcık erişte. 
İÇİNDEKİLER :
1) Hazır Noodle
2) Çeşni
3) Kırmızı Biber Tozu 
4) Yağ ( Konulması isteğe bağlıdır.)

Not: Çok sulu olmadığından daha az kokuyor.



                                NUDO

Şuana kadar yediklerimin arasında en iyisiydi. Bu sefer kutudakiler den aldım ve kesinlikle daha rahat çünkü 0 bukaşık. Tadına gelirsek işte bu gerçekten güzel hem suyu olsun hemde çeşnesi ve eriştesi  olsun daha güzel.

Mesela buda sebzeliydi ve gördüğünüz gibi bol bol sebze var yağıda güzel kötü kokmuyor. Suyuda içilebilir türde hatta suyunun tadını da ben çok beğenmiştim.
Domuz yağı içermez.







Unknown

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

2 yorum:

  1. Makarneks ve Nudo'yu biliyorum ben de. Nudo'yu daha çok seviyorum ama. Kutulusunu hiç denemedim ne yazık ki, en kısa zamanda kutusundan da alacağım, madem güzel oluyor. Indomie'yi hiç denemedim, hatta ilk defa görüyorum. Piştikten sonraki görüntüsü güzel ama, denemek lazım :')

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nudo'nun kutudaki haliyle paketteki hali arasında ne fark var anlayamadım ama kutada ki daha güzel oluyor sanki. Indomie'ye gelirsek de pek önerdiğim söylenemez ama denemekten zarar gelmez:)

      Sil