Oh My Ghost / Dizi Tanıtımı ve Yorumu

        OH MY GHOST




Kanal : TvN
Bölün Sayısı : 16
Yayın Günü ve Saatı : Cuma-Cumartesi  21:55
Ülke : Güney Kore




OYUNCULAR


*Park Bo-Young : Na Bong Sun
*Cha Jung Seok : Kang Sun Woo 
*Kim Seul Gi : Shin Soon Ae (Hayalet)
*Jim Ju Hwan : Choi Sung Jae (Polis)



             KONUSU


Na Bong Sun aşçıdır ve Şef Kang'ın yanında çalışmaktadır. Na-Bong Sun çok çekingen, içine kapanık, sessiz sakin bir kızdır. Bu yüzden de hiç arkadaşı yoktur.Şaman büyükannesi yüzünden küçük yaştan beri hayaletleri görür ve tütsü yakarak onlardan kurtulmaya çalışır. Ama tütsü yakmak bizim bakire hayaletimize sökmez.Şef Kang Sun Woo çok başarılı  ve ünlü bir aşçıdır ama çok kibirli, kendini beğenmişin tekidir. Bakire hayaletimiz olan Shin Soon Ae iki buçuk yıl önce ölmüştür ama bakirelik kinini yenemeden bu dünyadan gitmek istemez. Bakirelik kinini yenmesi için 3 yılı vardır. Üç yıl içinde dünyadan ayrılmazsa kötü ruha dönüşecektir. O yüzden onun için fazla bir zaman kalmamıştır.



Şimdi karakterleri ayrıntılı yorumlayalım.



NA BONG SUN



Na Bong çok çekingen, hakkını bile savunamayan, şefinin gözünün içine bakamayacak kadar utangaç bir kız. Ayrıca kafasında onlarca hayalet var bunlardan biri de bakire hayalet. Na Bong Sun şefinden de hoşlanmıyor da değil yani ve bakire hayalet sayesinde şefe açılabilecek.




KANG SUN WO 





Başarılı ve ünlü bir aşçı ama başarılı olduğu kadar küstah da. Kişilik özelliklerine gelirsek de kendini beğenmiş, inatçı, oldukça başarılı ama bir o kadar da yakışıklıdır. O da Na Bong Sun'dan hoşlanıyor bu iyiye işaret her ne kadar başlarda hiç göstermese de.





SHİN SOON AE (NAMI DİĞER BAKİRE HAYALET)


Shin Soo Ae iki buçuk yıl önce ölmüş bakire bir hayalet. Bu hayaletin huzura erip diğer tarafa geçmesi için bakirelik kininden kurtulması gerekiyor ama ne yazık ki çok az vakti kaldı. Bunun nedeni 3 yıl süresi olması ve süresinin bitmesine de aylar kalmış olması. Umarım işleri baya ilerletti ama bakalım istediği gibi olacak mı bilmem. 




Eğer Flower Boy Next Door'u izlediyseniz zaten tanıdık gelecektir onu burada görünce baya mutlu oldum. Next Doorda baya sevdiğim tatlı bir karakterdi hele burada ayrı bir güzel olmuş.Flower Boy Next Door'da saçları kahve rengiydi o da çok yakışıyordu ama bu saç daha bir yakışmış sanki.

FLOWER BOY NEXT DOOR


 Tabi bir de Kill Me Heal Me'de minik bir rol oynamıştı ve yine orada sıyrık bir karakteri canlandırıyordu. O tür roller gerçekten çok yakışıyor ve sevimli oluyor. 

KILL ME HEAL ME



CHOI JUNG JAE 



İyi gibi gözüktüğü doğrudur ama pek de güvenmeyin derim.







Romantik-komedi gibi içeriği ama romantik yerine çoğu zaman komedi oluyor sıfır dram yani sıfır üzüntü tamam bazı yerlerde üzüntü oluyor ama kısa süreli. Neyse ben oyuncuları çok sevdim özellikle ana karakterleri. Diziye rastgele başladım pek bir bilgim yoktu ama iyiki başlamışım.  Şimdi bağımlısı oldum .
İzlemeyenlere şiddetle tavsiye ediyorum!!




Fragman için altta ki bağlantıya tıklayabilirsiniz.

AĞIR SPOİLER İÇERİR !! 

Finali izlerken hem ağladım hem de güldüm.Shin Soon Ae 'in gitmesine çok ağladım gitmekten başka seçeneği yoktu ama Şefe yaptığı konuşma falan çok üzdü ve duygulandırdı beni.Sonra Memur Choi yi tekrar görmek çok güzeldi zaten o kötülüklerin hiç birini o yapmamıştı şeyatani ruh yapmıştı o yüzden ona hiç suç bulmuyorum. Şefin kardeşide artık tekerlekli sandalyeden kalmıştı onu da gördüğüme çok sevindim.Hayalet avcısını da unutmayalım artık televizyona bile çıkar olmuş :D Ve Na Bong Sun Amerika ve 2 yıl ona yaramış daha bir güzelleşmiş falan normalde şöyle yıl atlayan dizileri sevmem ama bu fena olmamıştı şef yine çok tatlıydı. Son sahne de sanki Na Bong'un içinde hayalet var sandım Şefte Na Bong Sun da muradına erdi ve son.


Bezelye boyuyla neler neler yaptı :D


GÖRÜŞMEK ÜZERE !!



İnstagram sayfamı takip etmeyi unutmayın : @fightingkdrama

https://instagram.com/fightingkdrama/



Unknown

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder