Evde Kolay Ramen Yapımı




                    EV YAPIMI KOLAY RAMEN

  Nedense evde kimse olmadığında canım mutfağa girmek istiyor. Tabi bu çoğu zaman hüsranla sonuçlanıyor. Çok fazla bir deneyimimin olmaması nedeniyle de bolca sorunlarla karşılaştım mesela: Hangi şişedeki yağ sıvı yağ? Biber salçası mı? Yoksa domates mi? Şu rende nerede? Yapmalı mıyım yoksa yapmamalı mıyımm....Çok geç spagettileri kırdım bile! 
 Neyse şimdi tariften bahsedeceğim.

Evde kolay ramen yapımı için malzemeler:

* Kıvırcık erişte (İnce spagetti)
* Yeşil Soğan
* Biber
* Domates
* Havuç
* Tavuk Suyu
* Salça
* Tuz
* Baharat
* Sıvı Yağ


YAPILIŞI:

İlk olarak ince spagettileri haşlıyorsunuz. Sonra soğanları ayrı bir tencerede kavuruyorsunuz. Tabi ben bulaşık çıkmasın diye hepsini aynı tencerede yaptım yani tercihe kalmış. Bu arada spagettileri tabağa koyuyoruz. Domatesleri de rendeliyoruz. Havuçları doğrayıp  onları da domateslerle birlikte soğanların üstüne atıp kavuruyoruz. Dikkat o ara soğanlar külleşmesin benimkiler biraz öyle oldu da. Sonra makarnayı ve salçayı da üstüne koyup karıştırıyoruz. Son olarak da baharatları ve tuzu ekleyip tabağa döküyoruz. Ve bitiş.


İşte bunlar tariftekiler ama bende olanlarla tamamen farklı :D
Bende tavuk suyu olmadığından sebzeli yaptım. Zaten fotoğrafta göründüğü gibi normal bir sebzeli makarna oldu. Tadında ciddi sorunlar vardı ama yedim :D o kadar uğraşmışım yemezsem olmazdı. Sanırım bir de sulu olmalıydı ama midemin bunu kaldırmayacağını düşünüp son damlasına kadar süzdüm. İyi mi yapmışım...Evet iyi yapmışım.

Bu arada  chopsticklerimi Alibaba'dan aldım. :) Afiyet olsun.










Unknown

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder